duminică, 6 iulie 2014

#Heii !






Sunt un copil !  
Ador lucrurile mici , zâmbetele ,emoțiile . Nu te fac slab , te fac frumos !
În loc să mă saluți , te rog , zâmbește-mi !

Ne purtam ca  prieteni, ne purtam ca și cum ne cunoaștem de o viață , împărtășim sentimentele noastre pe blog . Unii pentru a se elibera , alți pentru că adoră să împărtășească păreri sau sfaturi , alți pentru că iubesc să scrie ...

Eu vreau să scriu pentru ca îmi place,îmi place să mă simt utilă ,îmi place să creez , îmi place să fac oamenii să zâmbească , îmi place să cred că ajut spunându-mi părerea , sau trăirea  ...

Aș vrea să mai știți că de profesie sunt , mh , un copil creativ ! Iubesc activitățile handmade, defapt asta fac cel mai bine .

Eu , nu sunt o scriitoare fantastică , însă  cred cu tărie  că am câteva lucruri frumoase de spus , și cred că merit o șansa de la fiecare dintre voi . Însă asta decideți doar voi .


Vă îmbrățișez ! 

2 comentarii: